L’Institut Cartogràfic Valencià en les xarxes socials en 2016

linstitut-cartografic-valencia-en-les-xarxes-socials-en-2016L’Institut Cartogràfic Valencià en les xarxes socials en 2016

L’Institut Cartogràfic Valencià és un organisme amb una clara vocació pública de servei al ciutadà. Per això mateix enguany s’ha produït una renovació de la nostra presència a Internet a fi d’atendre a tots els ciutadans de forma coherent amb les noves polítiques públiques i de coordinació de les administracions.

La pàgina web ha sigut renovada per a adaptar-se a la imatge homogeneïtzada del conjunt de la Generalitat. El logotip s’ha adaptat al manual d’imatge corporativa, el nom ha passat de ser Terrasit a GVAcartogràfic i la comunicació ha passat a ser principalment en valencià, atés el compromís d’aquest Institut amb la normalització de la llengua pròpia. Per tant, el primer trimestre de l’any en les xarxes socials ha sigut de transició a la nova marca de GVAcartogràfic i d’adaptació de tots els perfils.

A partir de març es va tornar a comunicar de forma constant i els números indiquen que ha sigut un balanç molt positiu. L’estratègia s’ha basat a generar informació a dos nivells: d’una banda notícies i esdeveniments rellevants del mateix ICV dirigides tant als professionals com als ciutadans del nostre país interessats per la cartografia de València i, per una altra, notícies externes que siguen d’interés per a la comunitat cartogràfica i geomàtica.

Blog: s’han generat una mitjana de 2 articles originals al mes (17 en total), aconseguint un augment de 14 subscriptors al mateix, 2.525 visitants més que han generat 7.410 visites en total.

linstitut-cartografic-valencia-en-les-xarxes-socials-en-2016

Facebook: s’han generat una mitjana de 15,78 publicacions al mes (una cada dos dies), hi ha hagut un augment de 557 seguidors en la pàgina que han interactuat de mitjana 1.425,33 vegades amb un abast total mig de 10.534,44 persones al mes.

linstitut-cartografic-valencia-en-les-xarxes-socials-en-2016-2

 Twitter: s’han emés 196 tuits (21,78 al mes de mitjana), la qual cosa implica pràcticament un al dia, augmentant en 261 els seguidors del perfil, amb una mitjana de 28,67 mencions al mes i 11.933,44 impressions de mitjana al mes.

linstitut-cartografic-valencia-en-les-xarxes-socials-en-2016-3

Google My Business: hi ha hagut 102.862,43 visualitzacions de mitjana al mes dels articles compartits i 3.583,71 clics de mitjana. 36 persones s’han posat en contacte directament per telèfon amb l’ICV des del mòbil en la fitxa de Google My  Business.

linstitut-cartografic-valencia-en-les-xarxes-socials-en-2016-4

Instagram: s’han pujat 35 fotos més i hi ha hagut un augment de 130 seguidors en total.

linstitut-cartografic-valencia-en-les-xarxes-socials-en-2016-5

Slideshare: s’han pujat 4 documents amb més de 400 visualitzacions.

linstitut-cartografic-valencia-en-les-xarxes-socials-en-2016-6

A més d’això s’han atés les consultes i els comentaris dels seguidors tots els mesos principalment a través del Blog, Facebook, Twitter i Instagram.

En definitiva hi ha hagut un creixement constant en la comunicació de l’ICV en xarxes socials, generant informació de valor, interactuant amb els seguidors, que ha augmentat la seua dimensió en totes les xarxes i per tant aconseguint un major grau d’influència.

Des de l’ICV volem agrair a tots els ciutadans que ens seguixen en les xarxes socials i que ens ajuden a millorar la cartografia de València, que és la millor forma de conéixer i estimar el nostre país i el seu territori.

Bon Any 2017.

 

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s